Ja jävlar ja

Det blev lite hårt igår , men mest hårt åt mina fötter . Helt nya skor , aldrig använda = stenhårda , gjorde att jag hatade mina trampdynor efter bara 2 timmar på krogen . Fandå . Förstörde en del av min kväll .. Hade varit ännu roligare om Emil hade kunnat följa med ! Men jag tror det där med krogen inte riktigt är min grej längre . Iallafall inte på vinterhalvåret . Då vill jag bara sitta hemma under täcket , till en bra film , med massa tända ljus . Det är mer jag . Mys :)
Är hemma hos Emil nu , glömde adaptern till minneskortet till mobilen , så bilder från gårdagen kommer upp senare !

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Jättefin blogg :)



Kramar

2010-01-31 @ 14:52:33
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0