God morgon !

Klockan har inte ens slagit "tuppen" och jag är redan vaken .. Emil ligger fortfarande & sover , men ska väcka honom om en stund . Han kom hit igår & sov här hos mig . La oss i sängen redan klockan nio & låg och pratade i evigheter ! Om hus , djur , hamstrar , ormar , ja , det ledde till en hel del ! Haha .:) <3

Fredag idag , woho ! Jobba till halv fyra idag , sen tänkte jag in på Hemtex en sväng , innan jag far hemmåt . Ikväll blir det nog bara lugnt , men jag kan inte säga nåt säkert :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hehe :) Vad roligt :P Jag hoppas på att det kommer att funka den här gången :)<3

2010-01-29 @ 09:49:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0