Förbannade måndag !

Åhjo , nog somnade jag till filmen allt , men vaknade till & stängde av den . Somnade bums efter det . Redan innan tio ! Gud så skönt !
Vaknade i morse & ville verkligen inte gå upp , men fick sedan ett God morgon-sms av Emil & hoppade upp . Vad fan gjorde han vaken ? :p Haha ..
Åt frukost & gick sedan ut till bussen , stod redan ett par människor där , så tänkte "Gud så skönt, då har jag inte missat den" , eftersom jag gick ett par minuter senare än jag brukar . Det kom sedan ett par människor till & ställde sig . Men det kom aldrig någon buss . En tjej började gå ner mot stan , men det vägrade jag göra i denna kyla . Fyfan . Tänkte att vi kanske missade den förra , så tar vi den som går åt andra hållet , på andra sidan . Men även där kom det ingen buss , så jag fick lov att ringa pappa så han fick komma & hämta mig & köra mig till jobbet . Jävla kaos .

Update: Ser nu på Dalatrafiks hemsida , när jag laddat ner nya tidtabellen att de TAGIT BORT min busshållsplats , så nu måste jag gå ända upp till Skogsplan för att gå på bussen . Kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0