Hallå onsdag!

Det är den 29:e december idag & Joakim fyller år idag, så vi säger grattis till honom! :)
För övrigt så sov jag till klockan var halv ett nånting, helt galet! Så mycket har jag inte sovit på jag vet inte hur länge! Men skönt var det! Pappa har nyss lagat lite pannkakor som vi barn har smällt i oss. Jag ska strax åka in till stan & kika lite på rean. Jag & mamma ska visserligen till Borlänge imorgon & kolla efter nåt vettigt, så det blir nog inte så mycket idag skulle jag tro.
En resväska ska inhandlas iallafall! Så jag tar mig hem.. Gosh!

Dags att lägga på ett ansikte så hörs vi ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram!

2010-12-29 @ 18:50:41
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0