Dag 11 – Mina syskon

Min syskon? Egentligen har jag bara ett helsyskon & det är min syster Matilda.

Matilda är 26 år & bor i Stockholm sedan tio år tillbaka. Jobbar som stylist inom reklambranschen. Här inne kan ni se några av reklamerna hon har gjort. Eftersom Matilda flyttade till Stockholm redan när jag bara var tio år (det skiljer sex år mellan oss) så gled vi isär väldigt mycket under denna tid. Nu när vi båda har blivit äldre så har vår relation bara blivit bättre. Försöker spendera tid tillsammans när vi är på samma plats samtidigt. Så på senaste tiden har det blivit många utekvällar & långa pratstunder tillsammans. Små hemligheter delas, sånna som man bara kan avslöja för sin syster :) Jag älskar dig! ♥





Annars har jag fått lite bonussyskon efter att mamma & pappa gick isär & skaffade nya partners.

På pappas sida så har jag Christoffer, Yasmine & Sebastian.
På mammas sida så har jag Andreas & Tobias.

Alla med efternamnet Johansson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0