Packar & packar...

Gör inget annat än packar tycker jag. Det tar aldrig slut. Snart bor jag i ett slott av kartonger, det är tamejfan kartonger överallt! Men med det vet jag att jag snart är på väg. Jag flyttar från den här hålan, från alla jävla människor jag inte ens vill tänka på, även från de nära & kära. Men det är bara att tänka positivt - jag tar tag i mitt liv, gör något utav det. Rör på mig! Ser saker! Upplever nya, spännande saker! Jag har hela jävla livet framför mig, tänker inte låta det gå till spillo!

Har lagt ut tvn på annons, slängt ut saker på Tradera också. Snart ska jag åka iväg & fiska lite & ikväll tänkte jag måla lite :)
Imorgon är det måndag, då ska det packas ännu mer, sen förbereda för resan till Kolmården. Det kommer bli så kul! Längar efter delfinerna mest tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0