Dagens inköp



Klänningen överst, köpte jag på Vero Moda i stan när jag var hemma.
Alla överdelar är från H&M (det gråa linnet köpte jag även i vitt) & jeansen längst ner till vänster är från Gina Tricot. Behöver förnya garderoben lite nu när jag ska flytta upp hit. En fet lön gav mig faktiskt tillåtelse till det!



Inköpte mitt första egna sällskapsspel också. Alfapet! Ska ge Kevin en rejäl omgång nästa vecka!
Det blev även en fin ljuslykta, ett par arband & en ny fickspegel!
(Det blev en hel del mer, men inget värt att lägga upp bild på)

Fina kollage jag gjort va? Setat & knäpat med de den senaste timmen nu, men det blev rätt bra va? :)

Nu är det verkligen dags att sova. Ska ner på stan imorgon & kika lite.
Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

godmorgon!

2010-08-26 @ 08:14:07
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Yasmine

De var inte riktigt samma klänning :) Din är från Vero moda och min är från Vila :)

2010-08-27 @ 00:02:43
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0