Sorry

Men jag har ingen riktig lust att blogga.. Var sur hela morgonen, men lyckades till slut somna om & sov faktiskt till tolv! Underbart!
Robin kom in & såg klar "I Am Legend" med mig & Emil.. Sen åt vi mat, efter det gick vi in till Robin & såg på DareDevil. Nu är pojkarna & handlar & jag är hemma. Har precis dammsugit & nu tar jag en paus från moppandet. Får så ont i ryggen, men det är det värt! Ska torka ena sidan av fönstrena idag om jag hinner. Ska duscha & vaxa benen ikväll också. Och laga mat. Shit, hur ska jag hinna?

Puss på er! Imorgon taggar vi för studentkryssning! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste fråga vad använder du när du vaxar benen? Jag provade veet men det fungerade inte så bra :/

2010-04-05 @ 20:11:39
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Lizzie

Va fint du har det här, så mysigt =) Kram

2010-04-05 @ 22:25:35
URL: http://ggnailfashiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0