Fredag!

Var ju upp till skolan. Gjorde geografi-provet & det kändes som om det gick riktigt bra! Slängde mitt samhällskunskapsarbete i händerna på Örjan, så han fick läsa igenom det direkt. Fick beröm! Yay! Och fick även en ny uppgift. Så nu har jag två lite större arbeten att göra fram tills på fredag nästa vecka. Ett i geografi & ett i samhällskunskap. Engelskan är tydligen inte riktigt klar, men fick väldigt mycket beröm för mitt enorma arbete där med! Jag är duktig! Haha.. En liten liten uppgift till, sen är jag klar med det med! :)
Nu rullar det på fint här! Fint väder, bra vänner, bra sällskap & EMIL har sånt jävla bra inflytade på mig att jag presterar bättre & klarar av att koncentrera mig. Som Örjan & Lars uttrycker det: Jag jobbar bäst när jag är förbannad. Och kanske det är så? När jag blir arg, förbannad, upprorisk, det är då tankar, åsikter o.s.v. kommer fram. Det behöver inte alltid vara negativt att vara förbannad över nåt :)

IDAG ÄR JAG BRA!
YEAH MOTHAFUCKA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0