Skön dag

Jag har verkligen haft en riktigt skön dag idag ! Har varit på marknaden en sväng , hittade några fynd . Hjälpte Alexander att sätta upp de förbannat tunga portarna . Har svurit åt mitt knä som gör skitont . Har vart med Sonny , Yasmine & Hansson också , de följde med upp till Ickorbotten och vi alla kröp ner i nån underjordisk gång & kikade :) Yasmine var livrädd för sitt eget eko :) Haha .. Har svurit ännu mer åt mitt knä .
Nu på kvällen var jag in på Trädgårn en sväng idag igen & hälsade på Daniel & Minette . Alltid lika trevligt :) Vidare till McDonalds , för lite skvaller med Katta & Simone :) <3
Var nu sist till Smedjebacken en sväng .

Nu är jag äntligen hemma , ska snart bädda ner mig i min säng , med dubbla täcken , massvis med kuddar & en jädrans bra film ! :D

Har ni haft en bra dag ? :)

Natti alla ! :D

- Jag sa att jag skulle vara nykter hela helgen , det har jag varit också . Och titta så bra det gick ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0