Hur ska jag veta ?

Hur ska jag veta vad du tycker & tänker ? Hur ska jag veta vad du svarar på mina frågor ? Hur ska jag veta hur du ställer dig till mina argument ? Hur ska jag veta vad du vill ? Hur ska jag veta vad som försigår i din hjärna ?
Här är det bara jag som delar med mig . Till dig Emil , för jag vet att du läser min blogg , men även andra , folk jag inte ens känner . Men tydligen gillas det , eftersom jag får fler & fler besökare hit för varje dag som går .
Kanske gillar ni att jag fick mitt hjärta krossat ännu en gång ? Kanske tycker ni om att se mig kämpa , för att fortsätta orka leva detta liv jag lever ?
Jag kommer inte längre . Jag skriver det jag tänker , rakt ut i luften .
Sen poff .......

Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-24 @ 09:20:47
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker det är roligt att läsa din blogg för du uppdaterar mycket =) och kommer med roliga grejer som det där med 118100 :D

2009-09-24 @ 21:34:48
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0