God natt !

Nu tänker jag gå & lägga mig . Även fast jag inte vill det , så behöver jag ju faktiskt min skönthetssömn . Haha ! Imorgon väntar skola & något ännu tuffare , som ni kmr få reda på sen :)

Har skickat bilder på min lur till Mobilakuten nu . Hoppas de idioterna står för nånting iaf . Och inte som den där kärringen sa på telefonen idag , att de kunde skicka ut en ny plastbit ? Ha , glöm det . De kan väl iaf stå för servicekostnaden ? Snåla idioter .. Aja , jag kan inte göra så mycket . Jag vet hur det är att ha jobbiga kunder . Suck , nu är jag en av dem ..

God natt . I natt ska jag drömma . Härliga drömmar . Men jag vet inte om vad . För jag kommer aldrig ihåg mina drömmar . Så jag behöver inte drömma . För det spelar ingen roll . Ingenting spelar någon roll längre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0