Fy fan vad jag är bra !

Att jag skriver upp de timmar jag jobbet gjorde att jag kommer få en till lön imorgon , på MER än vad jag fick på min första lön . Woho ! Sen fick jag beslut från CSN idag också att jag blivit godkänd till att få studiebidrag detta läsår också . YESYESYES . Pengar ! Nu ska jag bara söka ett till jobb , så får vi se hur det går . Får hoppas på det bästa ! :)
Tre jobb är bättre än inget , inte sant ? :)

Var till tandläkaren idag iaf , hann inte med allt som skulle göras , så jag fick en tid i november igen , nice ! En till gratis-tid . Sånt gillar vi :)
Var även in på banken & ordnade med mina fonder , så nu jäklar ska jag bli ännu mer rik , :P haha , vad knäpp jag är ! 
Jaha , vad händer nu då ? Yasmine kommer hit om en stund & umgås lite . Sen ska jag börja läsa Sveriges Rikes Lag , om jag nu hittar det jag söker . Inte det enklaste kan jag lova .

Inne på dag sex . Nu börjar det ta fart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0