:/

Jag är nog lite shoppingberoende . Jag kan inte gå in i en butik utan att köpa något . Eller tja , jag har svårt för det iaf . Handlade nog för nästan hela lönen idag , haha . Men mig gör det inget . Jag mår BRA , & det är huvudsaken !
Blev en jacka , två dragkedjströjor , en stickad kofta , ett par byxor , MASSA örhängen & halsband . En parfym , lite hårprodukter & smink . SUPERNÖJD ! :D

Har ont i magen , har ont i huvudet , känns som om jag har feber också .
Men skit i det , i med en Ipren , så kör vi !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:- som avslutas imorgon.

Så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0