Buu

Halsen blir bara värre . Ont gör det . Nå så fruktansvärt ..
Emil är på sitt andra doktorsbesök idag . Tidigare var han i Falun & tog bort gipset på handen , nu är han här i Smedjebacken & pratar om halsmandlarna , om han ska ta bort de eller inte , för nu har han halsfluss igen .. Fyfan , tycker så synd om honom som aldrig kan bli bra ..

Och jag är så trött så jag vill bara sova hela tiden .. Micke ringde från jobbet & ville att jag skulle jobba . Inte ens det orkar jag . Då är det riktigt illa kan jag lova .. Men försöker kurera mig , så jag kan gå dit imorgon iallafall . Kan inte förlora för mycket pengar .. :(

Här är jag & Emil igår kväll .
Hur tråkigt har man inte när man är hemma & är sjuk ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0