Tiden räcker aldrig till ?

Åh , det är så mycket som ska hinnas med egentligen , som jag inte hinner ..
Har uträttat en massa ärenden idag , men inte räcker tiden . Fan .

Det är ju erbjudanden om att framkalla 100 kort gratis nu . Varför gör jag inte det ? Och en annan sida med 75 ? Fan , varför tar jag inte tummen ur arslet & gör något ?
Tvättade sex maskiner igår / i natt , det var bra ! Bytte lakan i sängen , städade & donade . Skönt .
Nu är det massa annat som ska göras också . Men hur sjutton ska jag hinna allt ?
Varför har jag inte en klon ? Som kunde fixa allt åt mig ? (A) Haha ..

Nu är jag trött . Jag svamlar en massa . .
Ha en bra kväll alla iaf ! Det ska jag ha ! Mammsingen ska bjussa på mat ! Fint :D



Klicka på bilden för att komma till kampanjen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0