Segt

Nu sitter jag på jobbet åter igen .. De här morgontimmarna är så sega så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! Har haft två kunder sedan vi öppnade klockan åtta . Helt värdelöst med måndagar ! Hata de ! Fy !

För övrigt idag då ?
Elias ville att vi skulle åka till Borlänge , så vi kanske gör det .. Får se när Emil blir klar i Falun , om han kan hänga med en sväng han också .. Annars blir det bara hem & tvätta .. Min tvättkorg är överfull ! Och då skojar jag verkligen inte .. Känns som om jag inte har nå rena trosor att ta på mig . Nej , där överdrev jag lite :) Haha ..
Men så skönt det är att vara ensam hemma , man kan gå runt & skrota bäst fasen man vill , tvätta mitt i natten , underbart !

Snälla , låt denna dagen gå fort ! Jag är så trööööött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0