Saknar

Nu saknar jag dig nå så fruktansvärt Emil ! Kom heeem !
Men du kommer ju imorgon :) Gud vad jag ska pussa på dig då :) Myyys !

Får lite sovmorgon imorgon , då jag lär dra det sena passet .. Inte så kul att jobba till sex , men vad gör man inte ? Belöningen sitter på kontot på fredag :D Då bär det av till Borlänge på morgonen , (när Emil fortfarande sover) och försöker hitta något att ha på sig till bröllops-festen .. Annars får man leta lite extra i mina hundra garderober , efter något man glömt bort att man hade :) Sånt är alltid skoj :)

Har förresten redan köpt en födelsedagspresent till Emil , & ja , jag vet .. Han fyller inte år förrän om en månad :) Men lika bra att vara ute i god tid . Hihi , jag vet att han kmr bli glad :)

Nej , dags att sussa , så det kan bli tisdag , så min snutt kan komma hem :) God natt !



Bild från släktträffen , juli -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0