Blöö

Får sånt kli .

Hatar verkligen kunder som kommer in & vill ha grejer,  men sedan skäller på mig för att allt är så dyrt . Det är väl för fan inte mitt fel vad Mekonomen har satt för priser ? Det är bara att hålla masken , sen gå ut på lagret & stampa lite . Jag blir så lack . Åk till erat jävla Biltema & köp nya grejer varannan månad istället , om det ska vara så ..

Till råga på allt , kunde jag heller inte somna igår . Emil kom till slut hem & värmde mig , fryslort som jag är . Vi låg & pratade & diskuterade allt för länge . På tok för länge . Hade så himla svårt att komma upp till jobbet , men jag var klar när Micke kom & hämtade mig iaf . Stackarn mådde så dåligt efter en timme , så han fick åka hem & Ida fick komma ner & jobba med mig . Kul det iaf :) Hon är alltid på så bra humör , min pingla :)

Har verkligen ingen lusta att blogga alls . Känner inget sug . Har ingenting att skriva om . Det jag vill skriva , vill jag inte dela med mig . Så jag håller allt för mig själv .

Säger bara att det mesta suger just nu , men det håller på att ordna upp sig .

Ikväll blir det en grogg eller två , sen utgång för att utnyttja Happy Hourn på Trädgården . Visserligen utan pengar , men hm .. Det löser nog sig :)

Ha en toppen kväll alla !


Kommentarer
Postat av: Makrill

Måste verkligen vara tufft att ha ett sånt arbete och utbildning! Kämpa på, det är starkt av dig!

2009-01-11 @ 16:55:23
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Frida

Om du vill så får du gärna rösta på mig som veckans blogg via denna länk: http://everythingaboutemma.blogg.se/2009/january/utkast-fridasjoblombloggse-min.html :)

2009-01-11 @ 19:26:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2009-01-11 @ 22:40:14
Postat av: Amanda

Mekonomen SUGER! Speciellt den i Ludvika. Okunnig personal och dåligt utbud!

2009-01-14 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0