Trött

Jag är helt slut . Usch & fy . Vaknade första gången halv tolv , pigg som fasen , gick upp en sväng , men kände ändå att kroppen inte ville hänga med riktigt , så jag la mig igen . Oh , what a misstake ! Pappa väckte mig genom att slå på varvstopp på bilen här utanför . Snacka om att jag höll på att få spader ! Ingen bra morgon det här inte .. Jag vill verkligen flytta , & det är ögona böj !

Idag måste jag verkligen städa här .. Det ser inte klokt ut .. Man kommer knappt in för fasen . Och rensa kläder ska jag . För mina sex garderober får verkligen inte plats i min nya lilla etta . Huvaligen ! Jag frågar igen .. Det är ingen som vill köpa lite kläder ? Här finns massor :)

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Tack så mycket!:D

2009-12-06 @ 17:08:09
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0