Lång lunch

Tog mig till jobbet i denna snöstorm , alltså , fyfan vad det snöar ! Det slutar ju aldrig heller ! Aja , sitter på jobbet nu iallafall , blir ju kvar här till kvart över sex , sen ska jag kapa hatthylla & måla en sista gång i hallen . Ska köra iväg alla tomma banankartonger jag lyckades tömma på lunchen . Tog extra lång lunch , så jag kunde hjälpa pappa att måla & plocka lite saker ..

Ska boka tvättid också , var ju in till LudvikaHem & hämtade ut tvättcylindern & restrerande nycklar idag .

Måste bara tillägga - jag stormtrivs i lägenheten ! :D Fy fan vad mysigt det kommer bli ! Ska bjuda hem vänner på middag , spela sällskapsspel & bara njuta ! Men först står nyår & fest på schemat ;)

Ni får bilder på lägenheten lite senare i veckan , då jag kommit lite mer i ordning & hittat mitt minneskort till mobilen , som jag lyckats förlagt på nåt bra ställe ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0