Hej alla söta läsare !

Tro inte att jag glömt bort er , för det har jag inte . Har bara haft lite fullt upp på förmiddagen ..
Var först i skolan , försökte få engelskan klar , men i sista stund blev jag iväg skickad från datorn , för det var nån klass som skulle ha data-lektion . Sånt stör mig så mycket , eftersom jag inte kan göra någonting i skolan utan en dator ..
Stannade kvar & pratade med både Erik & Örjan , så nu har jag satt igång med Geografi A också , duktiga jag :) Känner att jag börjar få rullning på det här nu :)

Åkte sedan till stan , uträttade lite ärenden ; var bland annat in på Ludvika hem & pratade om lite saker . Fixar & donar .. Sånt man gör när man är vuxen & tar eget ansvar (pappa tjatar hela tiden att jag ska fixa allt själv) - så då lär jag väl göra det också ! Haha ..

Idag ska jag städa , rensa lite mer , packa & köra iväg till kartonger till förrådet . Sen ska jag försöka hinna träffa Alexandra en stund . Tjejen sticker ju till Sydafrika imorgon .. :( Hon är fan aldrig hemma , tråkigt tycker jag .

Lägga ut lite mer annonser på Tradera ska jag göra också , för här ska det säljas grejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0