:)

Ååh , soffan vad så fin ! Ett steg närmare mitt fina hem ! :) Nu är det EXAKT tre veckor kvar till flytt , jisses vad fort tiden kommer gå nu . Skola , jobb , julklappshandel , planering , städning , packande ... Åh , herregud ..

Idag är det lördag , jag sitter som vanligt på jobbet . Ikväll ska jag vara chaufför åt Sonny & Yasmine & pappa & Lisa .  Sonny & Yasmine firar fyra år idag ! Grattis till er ! Hoppas det blir många många fler år ! Älskar er , mina kära vänner ! :)

Och det är moderkortet det är fel på .. Tror vi . Ska ringa Komplett på måndag & skälla & gråta lite , & hoppas på att jag får ett nytt . För datorn SKA fungera innan jag flyttar . Blir 100/100 när jag flyttar , så då lär man ju ha en bra dator ;) Hehe.

Nej , jobba vidare lite nu . Vi hörs sen ! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0