Emil

Du vill att jag ska visa känslor , men inte här i bloggen . Det skiter jag i just nu .

Du är hemsk ! Jag förstår mig inte på dig . Jag trodde verkligen att någonting hade gått upp för dig igår , att du kanske , möjligvis började förstå saker & ting . Men ack så jag bedrog mig . Du är precis samma Emil , jävla skitstövel !
Och jag kan säga från & med nu att det aldrig någonsin kommer bli du och jag . Jag är så äcklad nu , så jag kan inte beskriva . Jag är så förbannad , så jag skakar . Hur fan kan du ? Hur kan du leva med dig själv ? Jag förstår om du mår dåligt & jag tycker inte det minsta synd om dig . Och kom fan inte & jämför dig & mig , för vi är inte ett dugg lika , kommer aldrig bli heller . Vi är ett avslutat kapitel , boken är ihopslagen & slängd . För sista gången .
Håll dig till dina fjortisar & din skånefitta , bo hemma & lev på dina föräldrar , sup dig redlös varje helg & forsätt att ligga "på topp" , så blir nog ditt liv fulländat ska du se !
Kom inte & grina varje gång du är på fyllan & säg att du älskar mig & tro att allting ska bli bra igen , för det blir det inte ! Igår trodde jag verkligen på dig , men som vanligt ska jag väl inte göra det ?
Fy fan för dig är allt jag kan säga . Dra åt helvete Emil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0