Det var då fan ..

Ojoj , pratade i telefonen till klockan var tio i tre i natt . Jisses , så länge har jag inte varit vaken på evigheter ! Trodde jag skulle vara helt död i morse , men det var inte så farligt faktiskt .. MEN när jag väl tar mig i kragen & pallrar mig till skolan (i tid dessutom) , så är skolan stängd & låst . Inte en jävla käft där ? Bra att man får information liksom. Jag blir så jävla lack. Skiter snart helt i skolan ! Fyfan .
Fick knata runt i Smedjebacken & frysa (hade glömt mina vantar hemma) i typ 40 minuter tills nästa buss till stan gick . Tog mig en varm choklad på Engel & satt & pluggade där istället , så mycket jag kunde utan en dator då ..

Skrev bara upp saker jag skulle kolla upp på datorn sen ..
Fy sjutton vad man är hjälplös utan dator nu för tiden !

Sedan mötte jag upp Kim , följde med honom till Milano , då han skulle käka . Matilda hämtade mig där , & vi tog en svängom på stan & kikade lite .. Hon skjutsade mig till jobbet & sa sedan hejdå .
Jag jobbade till klockan fem , sen var det meningen att jag skulle åka till Örebro , men så blev inte fallet . Fan att saker aldrig ska gå som jag vill ! Bara massa jävla motgångar nu . Fy fy fy ! Jag hatar det här .

På jobbet idag , så pillade jag bort mina akrylnaglar . La de i sånt där bad , så det fick luckras upp . Men vilket jävla helvete det var också ! Micke fick hjälpa mig att skära bort de .. Dra åt helvete vad de satt ! Jävla kineser !
Men nu har jag iallafall mina äkta , egna naglar . Och vad konstigt det känns ! De är så tunna & framför allt , de är mina egna ! Har aldrig någonsin haft så här långa naglar ! Men .. De kommer väl gå av snart . Har riktiga sånna där "klia-på-ryggen-naglar" nu :P Haha ..

Har målat på jättemycket skyddslack på , eftersom mina riktiga
naglar är jättesvaga , så de inte ska gå av på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0