20 minusgrader !!!

Hej hallå alla bloggläsare !
Har vi inte det varmt & skönt här i detta Sverige tycker ni ? - Nej , nu var jag ironisk . Alltså , 20 minus det är inte ens uthärdligt ! Det är hemskt ! Gick till bussen lite tidigare i morse , för jag skulle se hur lång tid det tog till busshållsplatsen . Tog inte mössan , för jag tänkte att det inte kunde vara mer än 10 kanske 12 minus . Ack så jag bedrog mig . Näsan frös ihop så fort jag klev utanför porten ! Fyfaan säger jag bara !
Bussen kom väl efter många om & men , tänkte att jag kunde vara lite smart & åka på mitt skolbusskort , men det gick inte . Dalatrafik har ju spärrat korten nu på jullovet . Lyckat ! Tur att jag bara skulle åka ett par stationer , så jag fick åka med iallafall .. Fick springa upp på stan & ta ut pengar, därav missade jag bussen till jobbet , fick ta den senare & kom bara fem minuter försent , men ändå .. Känns inte bra !
Har varit en del att göra på jobbet idag faktiskt ! Skönt att inte bara få sitta still & slå ihjäl dötid ! Har sex timmar kvar nu , tänkte hänga om lite saker i butiken . Pysslade med alla styling-grejer igår , så vi fick bort stället i hörnet som bara var i vägen ! :) Duktiga jag !

Igår var Sonny & Yasmine hem till mig , Sonny hade köpt med sig ett par nya fläktar till datorn . Var det som var felet . Den blev för varm . Sen var det massa annat som krånglade .. Men fick igång den iallafall ! :)
Yasmine hjälpte mig att byta klädsel på soffan också , så nu är den äntligen vit ! Så himla fin ! Jag är helt kär !

Pappa ska måla sista gången i hallen idag , sen sätta upp hyllorna ovanför soffan . Det kommer bli så fint ! Sen ska jag & Alexander sätta upp hatthyllan ikväll , så det kanske kan se trevligt ut när man kliver innanför dörren ! Haha !

Nej , nu har jag skrivit tillräckligt ! Vi hörs ikväll efter att jag pysslat klart sötnosar !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0