Marley and me

Fyfan . Jag har inte grinat så mycket på länge som jag har gjort ikväll till Marley and me . Så jävla sorglig film ! Jag gruvar mig verkligen för den dagen Bamse dör .. Då vet jag inte vad jag tar mig till :(

Är förövrigt hos Emil .. Som vanligt .. Har vart här sen i onsdags .. Sov dock hemma i fredags för att jag skulle upp & jobba .
Helgens kalas var super ! Simon blev glatt överraskad av oss alla :) Söndagen tog vi bara det lugnt & myste , jag & Emil :)

Har träningsvärk som fasen i både vader & smalben efter de högklackade skorna från i lördags . Lär gå i de oftare nu när sommaren är på väg ! Heelt underbart väder vi har fått ! Man blir ju helt lycklig :) Ska dock regna imorgon :(

Jobbade i morse också .. Öppnade klockan sju , så det var bara att pallra sig upp vid sex & ta bussen härifrån Smedjebacken . Inte pigg alls . Men vad gör man inte för pengar ? :) Hehe ..

Nej , nu är han klar med sitt spelande , så nu ska vi krypa till kojs :) Natti !


When it was good , we where sitting on top of the world

Kommentarer
Postat av: Madde

marley & me är verkligen jätte sorglig, jag håller med! Jag grät massvis! jätte jobbigt, för jag var inte direkt ensam när jag såg den^^

2009-04-29 @ 14:00:54
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/
Postat av: Gillar Du Marley and me?

2009-05-09 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0