Superdag

Dagen idag har varit helt kanon ! Vi åkte iallafall upp till Lyviksberget , jag , mamma , mormor & Matilda . Den fritösen jag skulle köpa var slut , naturligtvis . Det var dåligt . Var dock in på Coop Bygg & prickade ut lite grejer jag ska köpa sen .. Sen åkte jag & Matilda hem till pappa & grillade . Mums , med tzatsiki & baugetter också :)
Sedan lagade jag avgassystemet på moppen , så nu går han tyst och fint igen . Jag åkte & hämtade Alexandra , vi satte oss vid Jägarnäs & softade lite . Satt där i säkert två timmar :)
Åkte sedan hem & deklarerade , så enkelt det är nu med sms ! Nu sist har jag varit hemma hos Niklas & pratat lite .. Han har ju varit i Uppsala nu i fem dagar & fiskat , så samtalen bestod mest av det . Haha ..

Nu blir det nog en film snart , eller nåt . Göra om lite till i bloggen .. Får se hur jag gör .

Imorgon är det måndag . Bra dag ! Sovmorgon till 10.15 , skönt ! Lektion till 11.45 , sen slutar jag . Sen måste jag vänta till klockan tre , så drygt . Efter fyra vet jag . Så allt visar sig imorgon . Jag bara väntar .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0