Sommarstugan .

Nu har jag nästan precis kommit hem från jobbet . Jag & systra mi , som kom till Ludvika igår , ska snart åka ut till pappa & Lisa ute i sommarstugan & hälsa på . Ska prata med min syster också , vad hon tycker om lägenheten ..
Vi drog in bra med pengar idag på jobbet .. Det märks att det är vår nu :) Och det är faktiskt trevligt att vara trevlig hela dagarna , men dock inte när det kommer in sura kärringar som bara gnäller , & folk som man inte förstår vad de säger .. Men det är bara att behålla leendet & se glad ut :)

Läste förresten en blogg i natt om en ambulansman som fick utryckning igår ..
Det var en man som hade fått en hjärt-attack eller liknande .. Det är ju vanligt för män , men inte de som är 31 år gamla . Mannen klarade sig inte , & kvar var hans fru & deras 5 månader gamla baby . Usch , vad hemskt att sånt kan hända ! Jag ryser bara jag tänker på det ! Livet är så orättvist ibland ..

Nej , nu lär jag byta kläder fort som attan , för min syster är på väg hit & ska hämta mig ! Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0