Sängmys

Ibland är det jäkligt skönt att ha en laptop . Nu ligger jag i sängen & myser & bara kikar runt på alla sidor på nätet .. Hittar rätt roliga saker ibland också , haha .
Läser blogg efter blogg & bara förundras över allt när jag läser vad de gör om dagarna . Riktigt roligt faktiskt :)

Nej , nu är det snart sov-dags . Jag ska bara lägga göra denna dagens .. 

DAGENS RESA: Några turer med moppen
DAGENS MAT: Grillad potatis med grillade kotletter, tzatsiki & baugetter
DAGENS PERSON: Alexandra
DAGENS LÄTTNAD: Mamma är positiv
DAGENS JOBBIGASTE: Fixa moppen
DAGENS MÅSTE: -
DAGENS VILL HA:
Måndag
DAGENS KLÄDSEL: Svarta leggings med rutiga shorts, svart slappt linne
DAGENS SMINK: Eyeliner & mascara
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS SAKNAD: Hemligt
DAGENS BÄSTA: Min budgetplanering håller
DAGENS ROLIGASTE: Alexandras misslyckade skämt
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget outfit-kort
DAGENS DROG: Cigaretter
DAGENS KÖP: Ett halsband . Kommer bilder sen
DAGENS GODIS: Mini-marshmallows
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS PLAYLIST: Alphabeat
DAGENS DUSCH: Imorgon bitti
DAGENS PARFYM: Naomi Campbell
DAGENS HÄNDELSE: När det inte fanns nån fritös kvar åt mig
DAGENS TRÅKIGASTE: Samma som ovan
DAGENS FINASTE: Wentworth Miller, som alltid
DAGENS SJUKA: Ryggen
DAGENS MÅENDE: Hungrig



God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0