Run fat boy run

Nu ska vi kolla på den filmen . Får se hur den är då . Sonny & Yasmine är fortfarande kvar ..
Var nyss hem till pappas granne & kollade på deras soffa . Ska få köpa den för en billig slant imorgon , så imorgon kommer jag nog ha en soffa ! Fick dessutom min tv-kanaler idag , LA-Cable är jättesnälla !
Var meningen att jag skulle få de på måndag , men fick de idag istället !

Så nu är det filmtime , sen sussa . Får se om jag bloggar något efter filmen & berättar om hur den var , annars skriver jag imorgon på jobbet ! Puss !

Kommentarer
Postat av: Minken

Äre denna där Nicklas du pussar till, eller vilka andra nära och kära pussgurkor har du? :o)

2008-05-31 @ 00:43:13
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Minken

Klart du är en digital pingla!

Jag "ser" dig bara digitalt. Jag "känner" dig bara digitalt. Du är en pingla, och du är digital. Alltså är du min digitala pingla :) (eventuella pojkvänner ska inte bli svartsjuka, utan vara realistiska...)

Nattie nattie!

2008-05-31 @ 01:32:11
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0