Ont i huvudet

Hade fortfarande huvudvärk när jag vaknade i morse , har lite kvar fortfarande . Vet inte varför , men jag har säker brist på något :( Inte bra , inte bra ..

Ikväll ska jag iallafall va med Niklas , det är bestämt . För på fredag åker han till Uppsala & är där hela helgen & fiskar .. Jag ska ju jobba , men ändå . Sen veckan efter det ska jag ju bara flytta , då blir det inte tid för nåt annat ..
Har redan en hel del männsikor som frivilligt hjälper mig att bära , men mer folk behövs . Någon ? :)

Funderar på att åka tillbaka till skolan en sväng snart , men vettefan än .. Måste äta något först .. Och sedan vänta & se om min huvudvärk släpper , för det här är fan inte kul .. :(

Jag vill flytta NU !!

Kommentarer
Postat av: Forsberg

Drick vatten, det är alltid bra. Vart skulle du flytta till, från vart då? Är inte så vaken att jag observerat det, hehe.

2008-05-20 @ 10:50:52
URL: http://community.datormagazin.se/blogs/
Postat av: Forsberg igen

Ehh.. nu vaknade jag. Från: Ludvika. Till: Oklart :) *tar en klunk vatten och går på möte med en leverantör*

2008-05-20 @ 10:52:45
URL: http://community.datormagazin.se/blogs/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0