Ledig dag imorgon ?

Funderar helt seriöst på att vara hemma från skolan imorgon , känner mig inte alls fräsch . Har fått världens huvudvärk nu den sista timmen . Känns inte alls uppiggande kan jag ju tala om !
Vara hemma & vila imorgon , & kanske skriva den där jävla sagan också . Jag är inte alls bra på sagor ! Bara nå jävla dramatiska kärleksnoveller . Det är jag bra på ! För det har jag erfarenhet av iallafall .. Yasmine lovade dock att börja på en saga åt mig , & då kanske fantasin tar fart . Får hoppas på det iallafall . Haha :)

Nu har jag vart med Alexandra & Mathias typ hela kvällen  . Blev aldrig nån fotboll . Det ena laget fick inte ihop tillräckligt med spelare . Suckers ! :p

Nu är jag hemma , trött , & med huvudvärk . Jag förstår verkligen inte .. Jag vaknade hur pigg som helst i morse ?
Aja , dags att varva ner nu snart .. Blir nog en tidig kväll ikväll , eller kanske inte ...

Gratisgodis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0