Läsare ?

Vart tar ni läsare vägen ? Det blir mindre & mindre för var dag , nu får ni bättra er ! :) Kommentera lite , så blir jag nog glad !

För övrigt då , jag vaknade nyss , ( skäms , ja ) . Skulle egentligen ha gått till skolan idag , men orkade verkligen inte . Det bara rinner ur näsan & jag är jättetäppt , ont i halsen , o.s.v . Nej , det är inge vidare ..

Nu ska jag bara förmå mig att äta lite frukost , funderar på att gå ner på baksidan sen & lägga mig & sola en sväng . Det skulle vara ganska skönt . Jag har dock inte köpt några solkrämer än . Det är drygt .. Så jag kommer säkert bränna mig , eftersom det skulle vara rekordvarmt idag ?

Ikväll är det balen , ska väl säkert iväg & kika lite på den .. Annars blir det nog lugnt ikväll ! Tips om nå mer bra filmer ? :)


Kommentarer
Postat av: Minken

Jaa, jag har haft ett rent helvete den här veckan, så jag har inte hunnit posta några inlägg på min egen blogg, eller varit inne och läst/kommenterat inlägg på din blogg. Sorry :/

Eragon är en sevärd film, även om den var lite seg i början. Sänds på C+ Action ikväll kl 21:00 :)

Puss och kram!
Minken

(Nå, blev du verkligen glad av min kommentar?)

2008-05-30 @ 12:40:44
URL: http://blogg.minken.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0