Kontrakt

Jag & pappa ska till Ludvika hem idag & skriva på kontraktet . Jag är så glad ! Jag vill flytta nu ! Inflyttningsfesten är bokad & folket är inbjudna ! Känns skitbra ! Har massa flytthjälp bokat också , hehe ..

Idag känner jag mig som BlondinBella faktiskt ? Vet inte varför . Men jag har läppstift på mig , det kanske är det som gör grejen . Fluffigt är håret också . Har inte plattat det heller , maybe that's why :p

image55

Den nya klänningen har jag också på mig :) Känner mig jättefin i den ! :)
Nej , nu ska jag & Alexandra ner på stan & kika .
Fredag idag , idag blir det lugnt , jobba imorgon . Det är trööök , när det är så fint väder ! :(

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0