Hm

Bloggen krånglar som fan just nu , blir snart galen ! Menmen .. Bara att skita i det just nu , & låta det bero tills imorgon .

Kul att
Hanna fått så många besökare idag , men det är ju inte så konstigt .. Kenza länkade ju till henne & tipsade om tävlingen på hennes blogg . Lite roligt , eftersom min syster jobbar med henne . De gjorde ju dessutom plåtningen på Kenza tillsammans , bilder på Kenza & Matilda ligger på Kenza's blogg under kategorin , mina modellbilder . ( En utefotografering , med Kenza i grå klänning , & den där mysko frisyren ? "Backstage-bilder" )

För övrigt då ? Jag är trött som ett as . Niklas "sparkade" mig ur sängen i morse kvart över sex . Var lagomt trött då . Höll på att trilla ihop på golvet . Haha .. Söt !

Nej , fyfan . Dags att sova nu , lär upp ganska tidigt imorgon .. Typ åtta om jag ska hinna . Sen ska jag & Alexandra pyssla i lägenheten hela dagen . Och jag har lovat att bjuda henne på mat . Vad har jag gett mig in på ? Haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0