Helgen som varit ..

Har inte bloggat något alls sen jag var på jobbet . Konstigt för att vara mig , haha . Men jag har faktiskt varit ute i "skogen" , & inte setat vid någon dator alls .

Jaha , efter jobbet då . Då åkte jag & pappa ut & tittade på en frys jag kanske skulle köpa , den var jättefin , så vi slog till på en gång :) Efter det åkte vi till mormor , & nu är 240:in såld . Kanon ! Sen bar det av ut till Niklas mamma i Malingsbo . När jag väl kom dit , gick jag & Niklas ner & fiskade nästan på en gång . Utan nå napp :(
Kvällen blev lugn & tidig , men vaknade flera gånger under natten av att telefonen ringde :@ , stängde till slut av vibrationen & vaknade sedan med 10 meddelanden & 17 missade samtal . Jag förstår inte .. Svarar jag inte första & andra gången , behöver man ringa fler gånger då ?

Nu i morse väckte Niklas mig rätt tidigt , vi drog iväg på auktion nästan på en gång .. Mycket folk , & mycket roliga saker :) Sen åkte vi tillbaka , åt mat & fiskade en sväng igen , men utan napp den här gången också .. Fiskarna ville inte riktigt den här helgen :p Hehe ..

Nu är jag tillbaka i stan , ska snart börja packa alla mina skor & väskor . Tittade på vinden en snabbis & märkte att jag har nog för många väskor för att allt ska få plats :( Vet inte riktigt hur jag ska göra .. Får väl lösa det på nå vis .

Har ni haft en bra helg då ? :)

ChristinaRibel.com


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Helgen har varit bra, men måndagen har faktiskt varit bättre! Ja, jag förstår att det låter konstigt
- måndagar brukar sällan vara bra dagar. En på hundra, typ.

Du får skaffa dig en mobiltelefon, med vars hjälp du kan blogga med vart du än befinner dig :)

Jag sätter en hundring på att det var en trög kille som ringde, SMS:ade och ringde! Jag vet inte varför, men vi är bara sådana... å andra sidan har ni tjejer också nackdelar, men de sparar vi till en annan gång :)

Glädjande nog har jag fått tillbaka en mobiltelefon nu :D Läs mer om det här:

http://community.datormagazin.se/blogs/redaktionsbloggen/archive/2008/05/19/mobil-frihet.aspx

Ha det bäst!

/Forsberg

2008-05-19 @ 15:17:57
URL: http://community.datormagazin.se/blogs/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0