Fredagkväll

Jaha , det var inget speciellt idag inte , bara massa "småfolk" på stan .
Jag kan knappt förstå att jag en gång , för länge sedan varit precis som dem . Inte riktigt kanske , men nästintill . Man sprang runt på stan & sa hej till samma människor 30 gånger på samma kväll , gömde alkoholen för polisen , o.s.v. Rätt kul att vara nykter & kolla på alla som gör bort sig . Haha :)
Hoppas det är bättre folk ute imorgon , ska fira Alexandras födelsedag först hemma hos henne , sen kanske jag kikar förbi en sväng hos Sonja & firar Oleg en sväng också .. Han fyller år imorgon , så .. Grattis till honom !

Träffade han & hans kompis idag på stan . Får ju lov att prata engelska med honom , eftersom han inte fattar ett ord svenska , så alla kollade helt konstigt på mig när vi gick förbi . De trodde jag var dum i huvudet , för jag pratade engelska . Haha , rätt skoj ! :)

Måste bara tillägga att vi fick punktering när jag var på väg hem . Haha , vi trodde först att vi skurit upp däcket , eftersom vi sladdat på en skogsväg , men icke . Det visade sig att vi fått en spik in i däcket ?! Jag har aldrig trott på det där , att en spik kan gå rakt in i ett däck , men idag fick jag beviset .. Haha :)

Nej , nu är det sov-dags , jobbet kallar imorgon . 10-15 , alla är välkomna att få 20% rabatt på allt i butiken imorgon ! Sov gott alla !

Psst , förresten .. Måste bara tillägga att jag börjar komma ihåg mina drömmar igen , helt fantastiskt :) Tror jag har kommit ihåg en eller två drömmar på de senaste åren . Vet inte vad som börjar hända , men jag antar att det är bra ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0