Fläskfilé Rosé

Jaha , hann inte blogga i morse innan jag åkte . Sry .
Tråkig dag i skolan . Har gått typ hur sakta som helst .. Men ändå . Nu har vi slutat :)
Nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli tre , då ska jag till läkstugan för att få en behandlig av min rygg . Så himla skönt ! Har så jäklans ont nu , så jag tror jag svimmar ! :(
Ikväll ska jag hem till Niklas & laga Fläskfilé Rosé . Muuuums vad gott ! :) & han ska storstäda hemma . Ska bli kul att se om han verkligen kommer göra det också . Haha !
Ska ner med mamma på stan efter läkstugan och ta en fika eller något . Så det blir nog bra . Lär slänga in lite tvätt i maskinen nu !
Men ha det bra ! :)


Kommentarer
Postat av: M

Tack detsamma sötnos :) Ha det bra du med!

2008-05-14 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0