Färg

Ligger nu ute i solen , & laptopen är ju självklart med . Haha . Ligger & solar , det är ju så sjukt underbart väder ! Åkte aldrig till skolan idag , har ju sån mensvärk fortfarande :(

Håller på & hjälper Alexander med en ny layout till hemsidan .. Photoshop är ju så svårt , men jag börjar lära mig nu iallafall . Det är bra , hehe . Någon som vill ställa upp som modell inne på arenan så man får knäppa lite kort som ska komma upp på sidan sen ? Behöver verkligen bilder nu ..



Kan även informera alla som läser att det blir öppet hus snart igen , rättare sagt den 25:e maj . Det blir drop-in & prova på , så alla som inte vet , & har spelat förut kan få en chans att prova på Lasergame . Det är ju sjukt kul ! Så det är bara att dyka upp ! Valhallavägen 13, gamla Wing-Wa huset, i Ludvika !
http://www.area-zero.se

Ikväll ska jag nog ut till Landforsen & fixa lite mer med layouten . Hade tänkt åka & sola , men det är billigare & skönare , här ute , haha ..

Jag flyttar snart & jag vill bara att det ska vara imorgon , men icke . Jag måste vänta hur länge som helst känns det som :(

Nu ska jag mysa vidare i solen ! Passa på ni också !

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Å, jag förstår att du ser fram emot att flytta! Nytt och fräscht känns det alltid, och spännande. Jag skulle gärna flytta, om nån annan tog hand om själva _flytten_ *s*

2008-05-08 @ 21:39:54
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0