Tvätta

Jag tycker inte om att tvätta . Men egentligen , det är ju inte så jobbigt ? Jag har ju hiss i huset , så jag slipper ju släpa , det är ju bara slänga in maskinen , vänta , sen hänga upp det & vänta på att det ska torka . Men ändå tycker jag inte om att tvätta . Mest för att det är tråkigt , antar jag . Haha . .

Idag har vi städat hela verkstaden , hade lite vattenkrig också , när vi tvättade golven . Fick sluta tidigare , så nu är jag hemma . Var en sväng på stan med Alexandra & Yasmine innan de drog till bussen . Snart kommer Pontus hit & ska installera Linux på datorn . Jag ska verkligen ge det ett försök nu , för nu orkar jag verkligen inte med Windows . Alla virus , alla felmeddelanden hela tiden . Jag blir ju galen ! Nej , jag ska bara ge mig fan på det .

Dessutom är ju de där monstertruckarna i stan idag . Kanske ska iväg & kolla på de , om det inte kostar för mycket , annars vet jag inte vad jag ska göra .. Kanske baka något ? Haha :) Det är kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0