The Number 23

Det känns som om jag kommer bli nån sorts av film-freak nu när jag har flyttat . Det är inte bra . Har sett två filmer bara idag , sitter även & laddar ner en sjujävla massa klassiker nu också .. Sånna måste man ju bara bränna ut & spara :) Pretty Woman , Coyote Ugly , The Mexican o.s.v. Jag tycker om Julia Roberts , det kan jag erkänna !

Sonny & Yasmine var här idag igen , vi kollade på The Number 23 , som jag redan sett förut , men de ville se den , så det fick väl gå an . Riktigt konstigt att se Jim Carrey i en sån roll bara , men han har ju bara såå snygg tatuering på ryggen i den där filmen .. Mums !

Nu ligger jag bara i soffan & slöar , lyssar på alla idioter som går ut från Silver Dollar , & zappar på tv:n . Finns ingenting att titta på . Får vänta tills alla bråkat klart här utanför , sen gå & lägga mig .
Niklas kommer ju hem imorgon , då får han komma hit & mysa med mig :)

Nite !  xoxo

Kommentarer
Postat av: Minken

Nä, det är inget fel på Julia Roberts :) Såg klart andra halvan av Notting Hill i eftermiddags, den filmen som jag somnade ifrån för någon vecka sedan. Vackert slut :)

Om du gillar Sandra Bullock och dramafilmer kan jag rekommendera The Lake House. Den gillar jag - av en speciell anledning... (kvinna, kvinna på väggen där, säg mig vart du i mitt liv är..?)

Sovdags nu (eller egentligen för flera timmar sedan, men ändå).

Nite!

(Notera att jag inte kommenterar hur otroligt mysigt det skulle vara att ha någon att mysa med. Någon som uppskattar mig för den jag är, och gillar mig därefter.)

2008-06-01 @ 04:06:33
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0