Solat

Har solat typ hela eftermiddagen nu . Jag & Alexandra la oss först på baksidan , men det var på tok för varmt , så vi tog moppen ner till småbåtshamnen ( & ja , den startar faktiskt nu , helt otroligt , hehe ) Så där har vi legat hela eftermiddagen . Har nog fått lite färg allt . Men ska ta & pressa alla dagar nu när det är fint väder , då solen är gratis :)

Dagens sämsta :
Alexandra: -En sån bil vill jag ha! *pekar*
Wictoria: Kollar först på Alexandra, vänder sedan på huvudet & får syn på en Saab . - EN SAAB ?
Alexandra: - Nej , den där BMWn .
Wictoria: Vrider på huvudet lite mer, - Jaha , den där .. Men .. Varför då ?
Alexandra: - Vadå Saab? Det är väl en BMW?
Wictoria: -Ja , men jag såg en Saab först , som åkte förbi ..

Alexandra tyckte det här var jätteroligt , så hon skrattade säkert åt det här en timme ? Jag förstår inte riktigt varför ? Menmen .. Vi hade kul iaf ! :)

Nu ska jag duscha , sen ska jag möta upp mamma som ska handla med mig :)
Ikväll är det säckgång . De kommer skrika utanför mitt fönster , så jag lär väl inte missa de .. Niklas kanske kommer hit också , om han orkar :p

Kommentarer
Postat av: Minken

Bildbevis önskas =) Nä, inte på SAAB VS BMW, utan på solandet så klart ;)

2008-06-02 @ 23:10:34
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0