Problem med ögat

Jahapp , lite halv bråttom blev det i morse igen . Försov mig lite smått ..
Ringde iallafall vårdcentralen på morgonen , eftersom jag fått ont i ögonlocken , eller tja , ytterkanten av höger öga . Är helt svullen & igår var jag helt blå . Jag kan inte kisa & inte knipa ihop ögonen  . Det gör jätteont ! Kunde knappt öppna ögat i morse . Och nej , det är inte ögoninflammation . Doktorn påstår att det är en vagel . Det tog 2 (?!) sekunder för honom att konstatera det . Och jag kan nästan på rak arm säga att det inte är det . Eftersom det inte är nå "skav-känslor" , utan bara svullet & ömmar . Jag har inte fått nån smäll & inte gjort något konstigt , vad jag kan påminna mig om . Fick iallafall någon salva , som jag ska prova med . Funkar inte den , så vet iallafall inte jag vad som är fel .
Och jag kan iallafall säga att jag aldrig i hela mitt liv ska ha den där doktorn igen ! Han var jätte hårdhänt , & det kändes som om han skulle trycka sönder hela mitt öga ! Fy FAN vad ont det gjorde !

Det positiva iallafall ; Jag fick göra ämnesomsättningsprovet (gud vilket långt ord ) , så jag får svar på det om ca en vecka . Då får vi se om det nu är något som är fel ..

I eftermiddag kommer Pontus hem till mig . Ska försöka fixa allt med datorn . Fy vad det krånglar ! Var ska alltid jag råka ut för sånt här ? Linux alltså . Det ska vara bra , det är bra , bara allt funkar & bara man hittar rätt grejer . Menmen .. Det löser nog sig till slut ..

Tilbaka till jobbet . Bloggar mer ikväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0