Mensvärk & virus

Jättekul va ? Jag hostar , snorar , har mensvärk & fick i natt ett virus på datorn , vilket inte gör mig glad alls . Vilket dessutom förklarar varför jag inte bloggat så mycket idag . Det går att skriva var 4:e bokstav jag trycker på & varje gång jag öppnar en ny flik i webbläsaren , så kommer det tre extra . Lite drygt ..

Var iallafall hem till Niklas en sväng när han hade kommit hem , vi spelade lite kort & så..

Nu ska jag snart sova . Antagligen ingen skola imorgon , men vi får se ..
Kram !

Kommentarer
Postat av: Minken

:(

Jag vet inte vad som är värst, mensvärk eller datorvirus. Krya på dig - och datorn.

Kram!
Minken

2008-06-02 @ 09:19:00
URL: http://blogg.minken.org/
Postat av: Karin

Fy faaaan vad drygt :@

2008-06-02 @ 10:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0