Måndag, Vecka 25

Jag har varit vaken ett tag nu , gick upp med Niklas , som börjar en timme tidigare än mig på måndagar .. Eller rättare sagt , jag som börjar en timme senare . Så skönt ! Visserligen jobbar jag ju längre , men va fan ..
Han kom hit igår kväll efter att han jobbat & myste lite med mig .. Vi åt våfflor med glass också , det var mums :)

Idag är ännu en dag på jobbet . På tordag , fredag & lördag är jag ledig , sen en hel vecka framåt . Börjar inte förrän den 30:e igen .. Skönt som fasen !
Planerna inför midsommar är också spikade . Jag åker med Niklas ut till hans mamma redan på torsdag , eftersom detta är min enda helg jag är ledid hela helgen , om man säger så ..



Alba & Bonzo :)



Nej , nu börjar klockan  bli mycket , dags att rusa till jobbet snart . Ska hämta cykeln hos pappa någon dag också , så jag slipper gå varenda dag , för det blir för mycket promenerande nu , känner jag av i fötterna .. Går fram & tillbaka , ut & in på det där lagret , damn . Jag måste träna .

Ha en underbar dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0