Lördag

Hej alla !
Kvällen igår var dramatisk , men ändå riktigt trevlig ! Gick hem till Jimmy först , träffade Niklas & så .. Sen mötte jag Karin , vi gick ner till på stan , & bara råkade gå förbi Lindex .... Jag slog till på en gång & köpte de där skorna :) Trodde att jag skulle få skavsår av de , eftersom de var trånga , men tydligen inte , de blev jättesköna senare på kvällen !
Vi gick hem , & strax efter det kom Yasmine , Sonny , Carro & Anni hem till mig . Vi sminkade oss , fixade håret , sen gick vi ner på baksidan & spelade lite kort & tjålade :) Gurra kom förbi en sväng också . Lite senare kom Niklas med Martin , Lundmark , Jimmy & Desse . Vi hade riktigt trevligt . Spelade "Pyramiden" & "Fuck the dealer" . Självklart så kom "Jag har aldrig - leken" in i bilden också .
Kom inte ut på stan förrän närmare tolv-tiden .. Niklas stannade då kvar hemma hos mig & la sig & sov .. Jag & Karin knatade vidare , & gick ner till Pelles . Träffade Martin där , så vi köpte lite mat :)
Var hemma kring tre , då jag kröp ner bredvid Niklas i en varm säng :)

Var lite tugnt att gå upp i morse , men konstigt nog var jag klarvaken klockan nio . Eftersom det regnade , så var Micke så snäll , så han kom & hämtade mig :) Nu är det lite mindre än en timme kvar , sen ska jag hem & äta mat , duscha & ladda upp för ännu en helkväll i den här hålan , som för helgen förvandlats till en fullspäckad helkväll . Alltid lika roligt :)

För övrigt tog jag inga kort igår , men Karin & Yasmine gjorde . Så så fort jag fått bilderna från dem , så kommer de ut här :)
Ska försöka ta lite bilder ikväll också . Har ju lovat Sofi att knäppa kort på Brolle , & då lär jag väl göra det också :) Hihi ..

Inte är det mycket kunder här heller . Trök . Men iallafall , back to work .

Kommentarer
Postat av: Markus

Söt som få! :)

2008-06-29 @ 23:05:21
URL: http://www.enballsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0