Kycklingsallad

Det är mums . Nyss ätit , försöker bli lite nyttig iaf . Jag går till skolan varje dag nu . Jag & Alexandra gick hem från jobbet idag också , riktigt skönt ibland , men jag har riktigt ont i fötterna .. :(

Ikväll är det tv-kväll , ska bara ligga här & dega . Ska få Cryoniq & multi8 att hjälpa mig att få igång WoW ikväll . Bara hoppas att det funkar i Linux , & att mitt konto inte blir bannat . Men det tror jag bara är en myt . Blir jag det , är det väl så ..

Ska iväg & köpa en glass nu , ha det bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Minken

Ur dina föräldrars synvinkel kommer du alltid att vara barn. Att du emotionellt känner dig som en pensionär låter skrämmande tycker jag. Och jag är ändå bara rädd för rädslan själv!



Själv fyller jag "gubbe" om 9 169 849 sekunder... :(



Hoppas du får det bra i TV-soffan med fotbollen på Tv4 :D



(Att jag aldrig har en bra måndag känns inte som någon nyhet...)

2008-06-09 @ 20:50:06
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0