Taskigt väder & ofrivillig sovmorgon

Jahapp , försov mig i morse igen .. Jag är verkligen trött på att jobba nu . Eller att inte vara ledig över huvudtaget ! Jag behöver verkligen en rejäl sovmorgon ! Med en dag att inte göra någonting ! Men det får vänta två veckor . Om två veckor ligger jag i min säng & har inte orkat klivit upp än ! Jag lovar ! :)

Dagen idag ska spenderas med Karin , vet inte riktigt vad vi ska göra , men det visar väl sig :)
Pappa har lovat att ikväll komma & fixa mitt skåp , är i stooooort behov av det nu ! :)

Jag är så avis på alla som har semester , speciellt de som är utomlands ! Så avis !
Men i höst så är det min tur , ca 25 000 svenska riksdaler efter den här jobbiga sommaren ! Men det är värt det ! Så JÄVLA värt det !


Niklas kommer hem imorgon eller på fredag , ska bli så himlans mycket mys då !
Men stackaren hade bränt sig på händerna i elden ? Vet inte hur han har lyckats med det , men han kan iaf inte fiska nu , stackaren ! :( Min sötnöt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0