Städa

Det blev som sagt inge Västerås igår . Jag var hemma hela dagen istället . Kom hem efter jobbet , åt Flygande Jakob som mamma hade tagit hit igår :) Mums ! Sedan satt jag bara här & har även städat & försökt fått lite ordning här i sovrummet .. Jag funderar på att täcka en vägg med en sorts hyllkombination , så jag får ut alla mina kläder , så jag ser de . Hatar när saker ligger i lådor , eller tja , skärp , trosor , strumpor , väskor , skor o.s.v. kan väl få ligga där . Men kläder ska hänga .. Därför tänkte jag mig något i den här stilen .. (går inte att ladda upp bilden , så ni får kolla på ikeas hemsida själva :) Hihi )

Niklas kom hit kring tolvtiden & la sig & sov bredvid mig , mys ! :) Vaknade vid kvart över nio idag typ , sen har vi bara legat & kramats . Nu har han nyss gått , han ska hem & få hjälp med sin dator , (som för en gångs skull krånglar :) ) så han kan spela igen . Jag ska sätta mig & börja spela nu jag :)

So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0